برای دریافت هدیه دوره راز تماس های میلیاردی فرم زیر را تکمیل کنید

دریافت هدیه 👇

توی این دوره چه چیزی گفته میشه؟

با توجه به شرایط بازار هر روز داره فروش های غیرحضوری رونق میگیره و مردم تمایل پیدا کردند که محصولات و خدمات خودشان را بیشتر به صورت غیر حضوری تهیه کنند.

 خوب همه می پرسند که آقای تقدسی بهترین راهکار برای فروش غیر حضوری و افزایش فروش چیه?

 تو این شرایط مطمئن باشید و شک نکنید الان بهترین راهکار فروش های تلفنی است! چرا? چون ما توی فروش تلفنی بالاترین سطح تعامل را داریم میتونیم با مشتری ارتباط بگیریم و از طریق تلفن میتونیم حس خودمون رو انتقال بدیم و به همین دلیل میتونیم فروش های میلیاردی از طریق تلفن داشته باشیم: چون میتونیم نیاز مشتری رو شناسایی کنیم و باهاش صحبت کنیم و مشتری اعتماد بیشتری به ما پیدا میکنه وقتی از طریق تلفن باهاش ارتباط میگیریم.

 به خاطر همین موضوع تصمیم گرفتیم که بیایم تجربیات خودمون رو که توی کالسنتر هایی که خودمون داشتیم، همکارانی که تا الان داشتیم، توی خرید و فروش کارخانه جات، فروش های میلیاردی و حتی فروش های خیلی کوچکی که از طریق تلفن انجام دادیم.

 این تجربیاتی که توی حوزه فروش تلفنی داریم رو می خوایم توی یک دوره سه جلسه ای، بخشیش رو با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم . توی این دوره سه تا راز مهم رو می خوام بهتون یاد بدم که اگر انجام بدید مطمئن باشید میتونید فروش های میلیاردی را تجربه کنید و حتی محصولات میلیاردی را از طریق تلفن به فروش برسانید .

یادتون باشه از طریق تلفن از هر کجا که هستید میتونی محصول و خدمات رو به هر کجایی که دوست داری بفروشید پس همین الان ثبت نامتو به صورت رایگان توی این دوره عالی انجام بده.

دریافت هدیه 👇