جلسه اول دوره راز تماس های میلیاردی

جلسه دوم دوره راز تماس های میلیاردی

جلسه سوم دوره راز تماس های میلیاردی

پیشنهاد ویژه
فقط برای همین الان!

1.000.000 تومان هدیه

برای شرکت در دوره نخبگان فروش تلفنی 

کد تخفیف شما: raz

این دوره چه کاربردی داره؟

برای استفاده از کد تخفیف یک میلیون تومانی همین الان روی دکمه زیر کلیک کنید و

توی این دوره بی نظیر شرکت کنید

این دوره به هیچ عنوان یک دوره آموزشی نیست بلکه صفر تا صد فروش تلفنی هست و گام به گام مراحل فروش در آن بررسی می شود و در طی دوره شما می توانید سؤالات خودتون رو بپرسید.

سرفصل‌های نخبگان فروش تلفنی:​

نهایی‌سازی فروش

مذاکره تلفنی

پیگیری و متقاعدسازی

تکنیک‌های کاربردی فروش

شخصیت شناسی مشتری از پشت تلفن

فن بیان و آمادگی

تجهیزات مورد نیاز

طراحی استراتژی و صفر تا صد فروش تلفنی

مدیریت فردی کنترل انرژی و انگیزه

پیدا کردن مخاطب مناسب

 پرسش و پاسخ در طول دوره

تمرین عملی و پشتیبانی یک ماهه از طریق مشاورهای مجموعه

      نحوه برگزاری دوره 

دوره به صورت آنلاین روی سایت برگزار می‌گردد و شما به صورت دائمی به ویدیوها و فایل های صوتی دوره دسترسی دارید. و امکان دانلود تمامی فایل ها را دارید.

مدت زمان دوره   

دوره به صورت 21 جلسه نیم ساعته آنلاین برگزار می‌گردد. شما در هر ساعت از شبانه روز که مایل بودید می‌توانید وارد جلسات شوید و از محتوای آن استفاده کنید.

      نوع محتوای دوره   

جلسات به صورت ویدیو با فرمت MP4 باکیفیت FULL HD و فایل های صوتی با فرمت MP3 می‌باشد و دستورالعمل های جلسات به صورت فایل PDF ارائه می‌شود.

هدیه ما در پایان دوره:

تحلیل مکالمه شما با مشتری

در پایان دوره بعد از انجام دادن تمرین ها مکالمه خودتون رو با مشتری ضبط کنید و برای ما ارسال کنید ما مکالمه شما را تجزیه و تحلیل می کنیم و نکات قوت و نکاتی که اگر در مکالمه خودتون رعایت کنید مکالمه شما تاثیرگذارتر خواهد شد برای شما ارسال میکنیم.

 مهمترین ویژگی های این دوره چیست؟

 

1 – شخصیت شناسی مشتری از پشت تلفن ازطریق صدای مشتری و کلماتی که استفاده می کند.

2 – فروش به مشتری از طریق تلفن با توجه به تیپ شخصیتی که دارد.

3 – این دوره کاملا تخصصی درمورد فروش تلفنی است و تمام نکات مختص فروش از طریق تلفن است.

4 – این دوره کاملا جامع است و صفر تا صد فروش تلفنی گفنه می شود.

5 – تمام نکات دوره از دل تجربه می آید و حاصل 10 سال تجربه فروش تلفنی است.

6 – تمام نکات بارها در کسب و کارهای مختلف تست شده و بعد از اینکه مطمئن شدیم در ایران و با توجه به شرایطی که مردم کشور ما دارند جواب می دهد، مطالب در دوره مطرح می شود.

7 – مطالب کاملا به روز هستند و جدیدترید تکنیک ها گفته می شود.

8 – تمام تکنیک های که گفته می شود کاربردی هستند.

9 – شما تنها از یک تکنیک می توانید بارها مبلغی که روی این دوره سرمایع گذاری می کنید رو بدست بیارید.

10 – این دوره به هیچ وجه یک دوره انگیزشی که مطالب کلی بیان شود نیست تمام موارد گام به گام بیان می شود و آخر هر جلسه دستورالعمل داده می شود تا به راحتی بتوانید تمرین ها را انجام دهید.

11 – بررسی فن بیان مناسب از پشت تلفن و تقویت فن بیان با استفاده از تمرین های حرفه ای گویندگی که در طول دوره داده می شود.

گارانتی رضایت 100 درصد

سوالات متداول

بله این دوره روی سایت برگزار می شود و ما از اکثر شهرهای ایران مثل: تهران، مشهد، اصفهان، یزد، شیراز، اردبیل، گرگان، قم و … داشتیم که در دوره های ما شرکت کردند و نتایج عالی بدست آوردند.

اگر جواب شما به هرکدام از سوالات زیر مثبت است دوره می تواند برای شما مفید باشد اما اگر هیچ کدام از موارد زیر در مورد شما صدق نمی کند این دوره برای شما کارایی لازم را نخواهد داشت.

1  – آیا کارآفرین هستید؟

2 – آیا مدیر کسب و کار هستید؟

3 – آیا بازاریاب یا فروشنده هستید؟

4 – آیا مشتری ها تون چه مشتری ثابت یا جدید با شما تماس میگیرند؟

5 – آیا روی کارت ویزیت تون شماره تماس تون هست؟

6 – آیا روی سایت تون شماره تماس دارید؟

7 – آیا در شبکه های مجازی شماره تماس تون رو در اختیار مشتری قرار می دهید؟

8 – آیا در تبلیغات از شماره تماس یا شماره پیامکی استفاده می کنید؟

9 – آیا شماره تماس مشتری ها تون رو دارید؟

10 – آیا دورست دارید از توی خونه یا هر کجای که دوست دارید فقط با تلفن کسب درآمد کنید؟

آگر جواب شما حتی به یکی از سوال های بالا مثبت هست این دوره می تواند برای شما مفید باشد و حداقل 10 برابر مبلغ دوره را به شما سود برساند.

ما که با توجه به بازخوردهای مشتری ­هامون مطمئن هستیم که برای شما کاربردی است شما هم که ریسکی ندارین ثبت نام تون رو انجام بدین در دوره شرکت بکنید و مطالب رو اجرا کنید. اگر نتیجه نگرفتید می ­تونین وجه پرداختی رو پس بگیرین.

خوشحالیم که شما اهل آموزش هستید من هم مثل شما 100 ها دوره آموزشی شرکت کردم و بیش از هزار جلد کتاب خوندم اما ای کاش این مطالب و محتوا را در آنها به این شکل و با این کیفیت پیدا می کردم اما هیچ کتاب و دوره ای ندیدم که انقدر جامع و کام باشد متاسفانه من برای یادگیری این موارد مجبور شدم آنها را تجربه کنم امیدوارم این اتفاق برای شما نیافتد و نیاز نباشد که شما هم تجربه کنید چون من بهای زیادی پرداخت کردم.

به نظرتون استاد شما  از آموزش­های هیچ فرد دیگری استفاده نکرده­ اند و نمی­ کنند؟ پس چرا وقتی استاد شما خودشون از آموزش سایر اساتید استفاده می­ کنند  چرا شما هم از استادتون الگو نمی گیرید و این کار رو انجام نمیدید؟

همچنین این دوره تخصصی در مورد فروش تلفنی است آیا استادی که شما با ایشون کار می کنید تخصصی تنها فروش تلفنی رو آموزش می دهند؟

اگر خیر چرا فروش تلفنی رو به صورت تخصصی کار نمی کنید.

شما به صورت غیر حضوری علاوه بر وجه کمتری که پرداخت می کنید می تونید سوالاتتون رو هم از استاد بپرسید. و هر وقت خواستید مجدد می تونید فیلم ها رو ببینید و مرور کنید. همچنین فایل صوتی جلسات در اختیار شما قرار می گیرد و می تونید توی ماشین یا در زمان های که دوست دارید وارد جلسات دوره بشید.

شما هیچ جا اطلاعات تخصصی و کاملی مثل این دوره نمی تونید پیدا کنید چون این مطالب از دل تجربه به دست اومده و خود ما هم هزاران اطلاعات رایگان در شبکه های مجازی منتشر می‌کنیم اما این اطلاعات مثل ناخونک زدن به غذا هست نه تنها شما رو سیر نمی کنه شاید مضر هم باشه و شما باید هزاران صفحه کتاب و مطلب بخونید که شاید چند تا نکته مفید پیدا کنید اما در طول دوره تنها نکاتی گفته می شود که تست شده و جواب گرفتیم و ما در کوتاه ترین مدت زمان ممکن به روزترین و جدید ترین تکنیک ها را به شما ارائه می دهیم.

برای دوستانی که به شکل گروهی و یا با تیم فروش در دوره شرکت می کنند تخفیف بسیار ویژه درنظر گرفته شده برای استفاده از این تخفیف ویژه با مشاور خودتون هماهنگ کنید.

اگر در مجموعه ما مشاور ندارید کلمه (مشاور) را به شماره 09158080805 پیامک کنید تا مشاورین ما با شما ارتباط بگیرند.

تصاویری از سمینارهای برگزار شده توسط مجموعه تقدسی 

برای استفاده از کد تخفیف یک میلیون تومانی همین الان روی دکمه زیر کلیک کنید و

توی این دوره بی نظیر شرکت کنید