شما یک رهبر عالی هستید و توانایی رهبری تیم های قدرتمندی را دارید!

شما یک رهبر عالی هستید و توانایی رهبری تیم های قدرتمندی را دارید. چشم انداز شما قدرتمند و متقاعد کننده است. شما توانایی متقاعد کردن گروه های بزرگی از مردم را برای انتخاب و پیگیری شما در مواقع مختلف دارید. هنگامی که شما اشتباه می کنید، آنها می توانند بزرگ باشند، و شما روی امنیت همه کارکنان در مواقع بحران تمرکز می کنید. شما شاید برای یک مدیریت روز به روز مناسب نباشید. پس از زمانتان بهترین بهره را ببرید: کاوش، ایجاد، الهام بخشیدن و ایجاد انگیزش. زمان زیادی را به فکر کردن بگذرانید پس می توانید در تصمیمات ناخواسته درست انتخاب کنید. یک شرکت به شما نیاز دارد، زیرا بازارها سریع حرکت می کنند و کسی باید کلیت کار را تنظیم کند.

توصیه: 

باید به این نتیجه برسید که هر فرصتی، انتخاب درستی نیست که این قضیه با فکر زیاد و مطالعه درست حل می شود. پیشنهاد می کنم حتما با تیم خود در طول هفته جلسات منظم داشته باشید و از ایده های آنها در کسب و کارتان استفاده کنید. خیلی از ایده های کاربردی و عالی که باعث رشد کسب و کارها شده ایده یک کارمند ساده یا حتی یک آبدارچی بوده برای مثال ایده ساخت آسانسورهای شیشه ای ایده یک آبدارچی بوده که برای جلسه چای یا قهوه آورده بود و متوجه میشه که مجموعه به دنبال یک راهکار برای زیباتر و جذاب تر شدن آسانسورهای خودش هست و این ایده رو مطرح می کنه با برگزاری جلسات هفتگی شما برای همکاران خودتان ارزش قائل شدید و به آنها حس مالکیت انتقال می دهید که در ادامه مسیر موفقیت برای شما تلاش بیشتری به کار می گیرند.

 

با توجه به استعدادی که شما در رهبری تیم دارید پیشنهاد می کنم حتما از تجربه افراد دیگر در کارتان نهایت استفاده را ببرید با کمی تلاش و آموزش های تخصصی به روز شما می توانید امپراتوری کسب و کار خودتان را بسازید.