ویدیو

این 5 تا کتاب رو اصلا نخون!

این 5 تا کتاب رو هیچوقت نخون !

 

اگه میخوای فروشت همیشه ثابت باشه و هیچ تغییری ایجاد نشه این 5 تا کتابو هیچوقت مطالعه نکن به خاطر چی؟ به خاطر اینکه این 5 تا کتابو مطالعه کنی حتما یه تغییری یه تحولی توی کسب و کارت و توی زندگیت ایجاد میکنه.

 

 

اولین کتاب، کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل. پیشنهاد میکنم حتما ترجمه آقای مهدی قراچه داغی رو مطالعه کنید بسیار ترجمه بی نظیر و روانی هستش.

 

آئین دوست یابی دیل کارینگی. کتاب بسیار بی نظیریه. شاید فکر کنید این کتاب در مورد روابط عمومی و دوستیابی هست ولی نه! این بهترین کتاب فروش و بازاریابی جهانه. چون میگه چطور توی قلب دیگران نفوذ پیدا کنی.

 

کتاب اثر مرکب دارن هاردی، یک کتاب بسیار بی نظیر که خلاصشم قبلا براتون توی پیجمون گذاشتیم. این کتاب رو حتما مطالعه کنید بی نهایت میتونه براتون موثر باشه.

 

کتاب روانشناسی فروش برایان تریسی، بسیار کتاب بی نظیریه، فوق العاده عالی در مورد فروش و بازاریابی، راهکارهای کاربردی بهتون میده که بتونین فروش خودتون رو افزایش بدین.

 

و در نهایت کتاب جادوی فکر بزرگ آقای شوارتز، که کتاب بسیار بی نظیریه میتونه در افکارتون تاثیر بذاره و فکرهای عالی و ایده های عالی به ذهنتون برسه.

 

پیشنهاد میکنم حتما این 5 تا کتابو مطالعه کنید اگر قبلا این کتابهارو خوندی حتما دوباره این کتابهارو بخون مطمئن باشید باز هم تاثیر میذاره، این 5 تا کتاب رو هر بار که میخونید چند تا نکته جدید ازش به دست میارید.

 

خلاق باشید.

author-avatar

درباره سعید تقدسی

سعید تقدسی نویسنده کتاب معروف “شاه‌ کلید فروش در ایران” می­باشد، این کتاب در سال ۱۳۹۵ به چاپ رسید که با استقبال بسیار خوبی روبرو سعید تقدسیشد و در کمتر از یک ماه، تمام یک نوبت چاپ آن فروخته شد و تا کنون بیش از ۱۰ هزار نفر این کتاب را خوانده و مطالب آن را به صورت کاربردی مورد استفاده قرار د‌اده ­اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *